GENERELL INFORMATION

Har ni fysiska butiker?
Nej, men vi har återförsäljare runt omkring i hela landet. Hitta en återförsäljare genom att klicka på vår återföräljarsida, som du hittar i menyn, längst upp på sidan.

Kan jag komma och se era möbler?
Ja, vi håller öppet i vårt showroom torsdagar i jämna veckor från kl. 16.00-20.00. Andra dagar och tidpunkter kan bokas på förfrågan.

Önskar du att besöka vårt showroom ska du boka tid. Du bokar tid genom att skicka ett mail till info@cane-line.com där du skriver ditt namn, telefonnummer samt vilken dag och tidpunkt du önskar boka besöket på.

Är alla produkter på hemsidan Cane-line produkter?
Ja, vi säljer endast våra egna produkter, så vi kan stå för kvaliteten och att möblerna är producerat av de bästa material.

Hur hittar jag återförsäljar logg-in?
Är du återförsäljare, kan du logga in på vår Business-to-Business portal i botten av hemsidan genom att klicka på ”B2B logga in” B2B loggin upplysningar kan erhållas via din Cane-line konsult.

KÖP AV CANE-LINE MÖBLER

Kan jag beställa på hemsidan?
Ja, hemsidan fungerar som webshop.

Vart kan jag köpa Cane-lines möbler?
Du kan köpa våra möbler här på sidan och hos möbelåterförsäljare runt om i hela landet. Hitta en återförsäljare nära dig här .

Kan jag beställa via mail och telefon?
Ja, du kan skicka ett mail med din beställning eller ringa oss på +45 6615 4560 och avge beställningen per telefon. Vi sänder härefter ett mail med en batalningslänl där du kan betala för dina möbler.

Hur beställer jag?
Alla de varor du kan se i vår webshop kan du beställa online på en gång. Hitta den eller de varor du är intresserad av och klicka lägg i korg. När du är klar att gå till kassan, klickar du på beställningen.

Har ni en katalog?
Ja. Cane-line har en online katalog.

Se katalogen här .

Kan jag ringa till er?
Du är alltid välkommer att ringa till oss på +45 6615 4560. Våra telefoner är öppna måndag-torsdag 08.00-17.00 och fredag 08.00-16.15.

Kan ni berätta för mig vart jag annars kan köpa era produkter?
Du är alltid välkommen att ringa till återförsäljare i ditt närområde eller till vår kundservice.

UNDERHÅLL

Vart hittar jag en underhållsguide till de olika utomhusmöblerna och inomhusmöblerna? Vi har en rad guider till underhåll av våra olika produkter och material.

Alla guider finns här .

För att förlänga levnadstiden på produkterna, rekommenderar vi att trädgårdsstolar, lounge soffor, solsängar och annat som står ute, förvaras under ett av våra praktiska möbelöverdrag. Vi har 9 olika möbelöverdrag, så du hitta säkert ett som passar till dina trädgårdsmöbler.

Hur lång garanti är det på Cane-line produkter? Det är ½ års garanti och 2 års reklamationsrätt på alla våra produkter.

FRAKT OCH LEVERANS

Hur lång är leveranstiden på produkterna? Finns varan på laget är leveranstiden 3-5 dagar.

Om jag inte är hemma när min beställning kommer, vad händer då? Är det inte en myndig person hemma på den avtalade tidpunkten så retuneras varorna till vårt lager och du blir skylldig en avgift på 1500kr. När avgiften är betald så levererar vi din order igen.

Vad ska jag betala i frakt? Vid köb på över DKK 2.500,- är leveransen gratis i Danmark. Vid köp under DKK 2.500,- kostar frakten 150 kr.

Kan jag löpande spåra min order? Nej, det har du inte möjlighet för än. Vi arbetar på att kunna erbjuda denna service.

Kan jag hämta varorna på erat lager? Nej, det är inte möjligt att hämta varorna från vårt lager.

Kan jag ändra min order? Önskar du att ändra din order ska du skicka ett mail till vår kundserivce på info@cane-line.dk . I mailet ska du uppge ditt ordenummer.

Jag har måste ändra min leveransadress på min order:Kontakta vår kundservice på telefon +45 6615 4560.

RETUNERING AV PRODUKTER

Vad gör jag om jag mottagit fel vara? Skulle du via ett fel mottagit fel varor, ska du hänvisa dig till Cane-line inom 2 arbetsdagar.

Vad gör jag om jag mottagit skadade varor? Har varor na blivit skadade under transporten ska du så snabbt som möjligt höra av dig till Cane-line.

Kan jeg komma förbi ert lager och retunera eller byta varorna? Nej, du ska sända varorna till oss och på förhand utfyllt returformuläret som du hittar här

SÄKERHET PÅ HEMSIDAN

Är nu godkända av e-market? Ja, Cane-line är godkänd av e-market.

BETALNING

Hvilke betalingskort modtager I? Cane-line modtager:

-          Visa

-          Dankort

-          Visa Electron

-          Mastercard

-          Maestro

Når du vælger at ”gå til bestilling”, bliver du ført til en sikker DIBS server, hvor du skal indtaste følgende oplysninger:

-          Kreditkortnummer

-          Udløbsdato

-          Kontrolcifre

Hvornår trækker I pengene? Vi trækker først pengene på din konto, når varerne har forladt vores lager.

FRÅGOR OMKRING EN VARA

Varan som jag gärna vill ha finns inte på lager, kommer den på lager igen? Vi rekommenderar att du kontaktar vår kundservice på service@cane-line.com. De kan svara på när en bestämd produkt kommer på lager igen.

Jag har användning för mer information om en produkt. Vi skriver alla de upplysningar vi har på en produkt, t.ex. storlek, material, underhåll, osv. Har du användning för ytterligare information, skriv till oss på service@cane-line.com .  

MATERIAL

Vilka material är produkterna tillverkade av?

Vad betyder Cane-line Tex? Cane-line Tex är ett coated polyester material som är mycket lämpligt för utomhusbruk och kräver minimalt underhåll.

Dynor med Cane-line Tex kommer med QuickDryFoam som försäkrar maximal dränering och luftcirkulation. Dynan torkar snabbare när den blir utsatt för regn och fukt. QuickDryFoam-skummet ha även ett anti-bakteriellt skydd som förhindrar svamp och mögel i dynan.

Vad är Cane-line Weave? Cane-line Weave är ett fiber av färgat och slitstarkt polyethylene, som är skapat till utomhusbruk då den tål vatten och stora temperaturskillnader. Både fibrets struktur och flätningsmetoden sökrar spänstigheten och optimal sittkomfort. Materialet är UV-resistent och slitstarkt och behöver iprincip ingen underhåll. Weave är skapat till väderförhållanden över hela världen och materialet håller färgen och formen under lång tid.

Är trädgårdsmöblerna tillverkade av konstrotting? Nej, vi använder inte konstrotting. Konstrotting är ett begrepp Cane-line har uppfunnit men idag har vi utvecklat nya och bättre material.

Läs mer om våra material här

JAG SAKNAR FORTFARANDE SVAR PÅ MIN FRÅGA!

Saknar du svar på din fråga, ber vi dig skicka den till service@cane-line.com

Mest stillede spørgsmål omkring vores havemøbler og lounge havemøbler finder du her på siden.